חדרי נופש בחולון

חדרי נופש בחולון  חדרי נופש בחולון מתאימים לכל זני קהל היעד..

 

אם הנכם זוג שחשוב לו לשמר את התשוקה בינכם ולהתרגש מצמרמורת בגוף כי יוצאים לנופש..או אולי הנכם זוג שבסך הכל זקוק לכמה שעות של תשוקה כי בבית אין להם את האופציה להיות קצת לבד.. אפילו זוג שסתם רוצה להשתעשע מזמן יוקרתיות לכמה שעות של שלווה ולשבור את השגרה הידועה והמוכרת ולעשות משהו קצת אחר..

צימרים חדרים לפי שעה נופש גמיש

ממש להוסיף אקשן ליחסים! חדרים נופש בחולון נחשבים למבוקשים מאוד וזה כי המיקום נוח ונגיש וזה מהווה עדיפות משמעותי בבחירת יעד לנופש! בנוסף לכך חדרי נופש בחולון הם בלי עוררין אזור מומלץ לבילוי כיף זוגי רומנטי ורומנטי, הרחק מהרעש, בפינה מוצנעת ואינטימית, תוך שילוב של אלמנטים עיצוביים, מבחר פינוקי בית וכל הנדרש לכמה שעות של חיבה..

 

 אז אם בא לכם להתפנק קחו לכם הפוגה תקופה לאהבה - אל תהססו לשניה כי אנו לרשותכם 24 שעות. גם אם אין ביכולתם להיעדר להמון תקופה.. כי יש לכם ילדים גדולים בבית, כי הבוס לא מאפשר לכם לצאת לנופש.. אנו שמחים לבשר לכם שבחדרי נופש בחולון לא תצטרכו להתחייב למינימום לילות, לא תצטרכו לתת מקדמה, לתאם תאריכים ולבקש חופש מהעבודה, אצלנו תשלמו רק על התקופה שנכחתם במקום.. 

שם הצימר \ חדר \וילה : קלאסיק סוויט | איזור : מרכז | ישוב : חולון
החל מ: 150 ₪
טלפון :

052-9708766

חדרי נופש בחולון

התשלום הוא פר שעות או כמה שעות...מה שמקל על החוויה!!

 

תוכלו לחפש אבזור מלא ויוצא דופן, בכל חדר אירוחתמתין לכם מיטה זוגית מאוד גדולה עם מצעי כותנה לבנים ויוקרתיים, חדר אירוח רחצה רומנטי המכיל מגבות נעימות ומוצרי רחצה יוקרתיים, מיזוג אוויר, מסך צפייה גדול מול המיטה , פינת ישיבה זוגית, אינטרנט, מטבחון מצויד בכל טוב להכנת ארוחות טעימות אחד לשנייה, פינת קפה טובה ועוד מבחר פינוקי הבית..

 

כמובן שיחכה לכם גם יין מומלץ באופן מיוחד!!

שם הצימר \ חדר \וילה : קלאסיק סוויט | איזור : מרכז | ישוב : חולון
החל מ: 150 ₪
טלפון :

052-9708766